Tuesday, December 1, 2009

boring-boring

dah lama giler aku tak update blog aku ni..malas la plak nak menaip..hehe..sekarang ni aku dah menjadi penggangur terhormat..dah tak kerja lagi dah..insyallah tahun depan aku akan gi kursus untuk memantapkan lagi aku punya knowledge..buat masa ni aku ade 4 tempat pilihan..kat pahang, kat kota kinabalu, kat terengganu n lastly tempat slalu aku lepak2, shah alam..kalau boleh aku nak gi kota kinabalu la, untung2 aku leh jumpa kekasih hati aku, heliza..haha..second choice aku kt shah alam, n then terengganu lastly kt pahang..kat pahang memang la best dia punya krsus tapi tempatnya kurang best..hehe..buat masa sekarang ni, aku duk kampung je sambil layan semua anak2 sedara aku n layan banjir..hehe..hari ni pun ujan lebat lagi ni..sejuk wooo..dapat peluk awek best ni..hehe..sekian

No comments:

Post a Comment