Friday, September 4, 2009

dalam suka ada duka

arini bleh dikatakan aku rase epy sgt2 berbanding smalam..dh dapt balik my raincoat n side mirror (walaupun beli), dapat siapkan all my work by today, n dapat cashkan balik duit aku yang dah berapa ari dah takde kabar berita..dapat gak duit aku tu..tp dalam masa aku in hepy mood, ada gak yang buatkan aku btul2 down..family problem..for me, my family is everything in this world..ble aku ada msalah family, mmg aku down habis..ape yang suka, semua jadi duka..tapi ape je yang aku bleh wat..aku berdoa pada allah bia aku tabah..tambah2 dugaan dalam bulan pose ni..itu harapan aku..kita tak selalunya berada di atas, sesekali kita juga berada di bawah dan bila kita berada di bawah,kita harus kuat menerimanya biar ape pun..sekian

No comments:

Post a Comment